Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


عشق شیشه ای

اول فکرمیکردم من تنهاکلیدخوشبختی هستم...

که به درقلب توخورده ام...

اماحال که نگاه میکنم.... میبینم قلب توبه کلیدی میخورد....



نظرات شما عزیزان:

علیرضا
ساعت21:56---19 شهريور 1392
چه خوش خیال بودم….

که همیشه فکر می کردم در قلب تو محکومم…….

به حبس ابد!!

به یکباره جا خوردم…..

وقتی زندانبان به یکباره بر سرم فریاد زد….

……هی…

تو….

آزادی!….

و صدای گام های غریبه ای که به سلول من می آمد...!

(تصادفی اومدم به وبت..
به وب منم یه سر بزن...
اگه دوست داشتی تبادل لینک داشته باشیم!!!)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 7 شهريور 1392برچسب:,ساعت14:44توسط سیما | |